Donnerstag, 3. Januar 2013

Baroque Romance

hellooo!
today is my boyfriend's birthday and yesterday we celebrated the night into his birthday with a small group of friends. we watched some old videos of him and his brother back when he was like 13. omg - it was so funny to see, i nearly peed myself!!! we gonna have a bigger party on saturday.
so this was my yesterday's outfit. i really love my new velvet baroque skirt from Urban Outfitters, as well as this new super cozy cardigan from H&M. the geode necklace is from Ivory Jar and is one of the presents my boyfriend gave me for christmas! it is so beautiful! i also added some spikes to this old demin vest to give it a more interesting look.
later we are going to see the Hobbit!!! yipeee!!! what are you up to today? take care guys:-)



velvet skirt: Urban Outfitters
cardigan: H&M
geode necklace: Ivory Jar
moon necklace/ring: Evil Twin
Creepers: T.U.K
demin vest: H&M (+ spikes)

Kommentare:

  1. Klasse Aufnahmen - ich liebe deinen style einfach! :)

    AntwortenLöschen
  2. love the cardigan with the denim vest!

    http://giaa-fashion.blogspot.pt/

    AntwortenLöschen
  3. Der Rock ist richtig hübsch! *_*

    AntwortenLöschen
  4. such a cool outfit, love love the skirt <3

    http://amelodyofdiaries.blogspot.co.uk/

    AntwortenLöschen
  5. Mein liebstes Foto ist das 6. - die Weste mit dem Schmuck, die Farbe deiner Haare und die Farbe des Cardigans - sieht alles super zusammen aus!Am Wochenende werd ich auch endlich den Hobbit gucken - freu mich schon drauf :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hey vielen dank! ja der film war echt supi, auch wenn wir ihn nicht in 3D geguckt haben!

      Löschen
  6. I love the skirt :) It's so cute!
    Following.

    Kiss

    AntwortenLöschen
  7. awesome blog! i really love it and follow now! keep on blogging! u are gorgeous :) <3

    Pocketful of Dreams - Marc Jacobs Giveaway

    AntwortenLöschen
  8. Es sollte viel merh Frauen mit blauen Haaren geben :D

    AntwortenLöschen
  9. lovely! <3
    following you now, hope you'll follow back!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. thanx you! i will take a look at your blog:-)

      Löschen
  10. du hast eine hammer haarfarbe :))

    AntwortenLöschen
  11. richtig schönes outfit & geile haarfarbe! ♥

    AntwortenLöschen
  12. Deine Haare ♥
    Oh, ich vermisse mein Rosa :(

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. dankeee! ja das kenne ich, immer wenn man etwas dunkles drüber färbt, möchte man nach kurzer zeit wieder bunt!

      Löschen
  13. love the outfit! lovely finish with the red lips!

    AntwortenLöschen
  14. thanks for your comment! you look so amazing as always! :) x

    http://day-dreameer.blogspot.pt/

    AntwortenLöschen
  15. Dankeschön! Ich finde es auch unpassend solche Krankheiten in der Öffentlichkeit breitzutreten. Mal darüber schreiben und es ganz klar als Krankheit zu benennen finde ich vollkommen ok aber nicht auf diese scheiß verherrlichende Art und Weise wie es ja viele machen. Ausserdem glaube ich dass viele nur so tun um "in" zu sein oder Aufmerksamkeit zu bekommen. Das schlimmste daran finde ich dass man selbst nicht mehr unterscheiden kann wer wirklich betroffen ist und wer nur so tut. Und dass man bei wirklich Betroffenen denkt "ach die tut bestimmt eh nur so" und das ist scheiße.

    Mal wieder tolle Bilder! Ich mag deinen Style und deine Haare so sehr :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. genauso denke ich auch! hab ich dir ja geschrieben. und danke:-):*

      Löschen
  16. Absolutely Perfect! Love your hair <3

    AntwortenLöschen
  17. Ich steh total auf die Haarfarbe! :)

    Carrie,
    www.alltags-adrenalin.de

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hihi ja ich mag sie auch total gerne! bin am überlegen ob ich sie so lasse und noch einmal nachfärbe, oder back to black gehe:-)

      Löschen
  18. Lol, it's always funny watching old videos of when people were younger!
    Awesome outfit! The necklace is gorgeous!
    Hope you had a great christmas!
    Happy New Year!
    x
    Bel
    http://b-by-bel.blogspot.com (new post ^^)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. thank you bel! will visit your blog NOW:-)

      Löschen
  19. I love the blue hair with the burgundy sweater *__* teach me your ways!! I am definitely following. very inspiring! && ahhh how was The Hobbit... I need to see it, I'm just too cheap and too lazy
    happy New Years
    love, Becca
    beating the wintertime blues

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hey rebecca! thanx a lot! the hobbit was awesome!!! u def have to see it!

      Löschen
  20. ah i really love what you're wearing! your creepers are so nice and your hair is fab!

    hope you'll visit back!
    www.marylee31.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  21. Wonderful outfit and your hair is amazing,dear.*_*

    AntwortenLöschen
  22. You're gorgeous & this look is fucking perfect. I love your hair, too.

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  23. süße Maus, Farbe steht dir auch!!! echt toll!!!
    haha, geiler Ort zum Fotos machen! Gefallen mir auch gut.
    Der Rock ist der Burner!!!!! i LIKE + LOVE

    AntwortenLöschen
  24. gorgeus look, and your hair is amazing! :)
    love:
    hennariikkak.blogspot.com

    AntwortenLöschen