Sonntag, 11. November 2012

Wait Until Dark...

hey out there! my outfit-post for today was really hard to shoot. we had been busy the whole day and just had time to take some pictures when it already had become dark outside. we don't have a flashlight which makes it nearly impossible to take some acceptable pictures in the darkness. we really have to upgrade my boyfriend's camera soon:-).
as you can see in the pictures, it is time for me to dye my hair again. i thought about a dark violet mixed in with a bit of rose-red.


shirt: Urban Outfitters
creepers: T.U.K
pants: soyaconcept
necklace: Metal Shop
beanie: Flexfit

Kommentare:

  1. You always have the most awesome clothes! You look fab! (love the shirt btw!)
    Can't wait to see your new hair color! Violet with a bit of rose sounds great!
    Hope you had a good weekend!
    I finally managed to get my car started (posted a short video on my blog)
    Take care!
    x
    Bel
    http://b-by-bel.blogspot.fr

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. hi Bel! thank u so much for your lovely comment again! i def will take a look at your video<3

      Löschen
  2. The coat is absolutely amazing! And I think the new hair will look totally awesome. (:

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. thank u so much! really looking forward to dye my hair!

      Löschen
  3. so freakin cool! xx

    coffeebooksandcitylights.blogspot.com/
    facebook.com/rocknrolllies

    AntwortenLöschen
  4. Antworten
    1. ja finde ich auch, habe sie schon letztes jahr gekauft.. aber irgendwie nie getragen. mein freund findet sie auch furchtbar hässlich:-)

      Löschen
  5. You would look so good with violet hair!

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. haha thank u, really looking forward to dye it!

      Löschen
  6. so cool!
    www.chocolatestiloblog.com

    AntwortenLöschen
  7. Awesome jacket. I just did a little outfit post with fur as well. Love it so much. Anyway, I really like your blog! :D

    Hope you'll drop by, I just gave my blog a total makeover,
    www.jannakamphof.blogspot.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. thank u for stopping by, i will take a look:-)

      Löschen
  8. Mein süßer Schnuu, Tshirt, Jacke und Schue sind ja einfach mal nur scharf :D
    Wo bei ich mich bei der Jacke noch nciht entscheiden kann, ob ich die einfach nur geil finde oder mich deinem boyfriend anschließe :D

    bild 5 ist so sweet!! Gefällt mir sehr gut ;)

    <3 hugs + love

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. haha danke du süße!!! jaa die jacke ist so ein rotes tuch... ich weiß es ehrlich gesagt auch nicht genau:-P

      Löschen
  9. Wooow ich hab mich in die Jacke verliebt !!! Das Outfit sieht richtig klasse aus auch die Kette passt super dazu !!!
    Wünsch dir ein schönes Wochenende :))

    AntwortenLöschen
  10. Oh man, was für ein großartiges outfit!! Ich will's haben :)!!

    AntwortenLöschen